fredag 13. mai 2022

Ta imot: HERRENS VELSIGNELSE.

 

Noen dager

er ikke dagen,

slik jeg ønsker.

Noen ganger

er ikke jeg

slik du ønsker meg heller.

…Men…

Noen ganger

er du og jeg,

til velsignelse

slik at det merkes.


Tenk om 

velsignelsene

fra Herren

er nå og all tid?

Tenk om velsignelsene gjelder

fordi vi tar dem imot

all tid?

Tenk om dine velsignelser

fra Herren virker,

uten at du selv

merker det?

Tenk om velsignelsene fra Herren

stoppet opp

fordi

jeg ikke gav deg av dem?

Jeg tror

at velsignelsene fra Herren

er grenseløse

når vi har tid til å ta dem imot,

og tid til å gi dem videre.

I dag

kan en vennlighet

du gir til en du møter

ha stor betydning,

fordi du fikk den fra Herren

og gav den 

til den du møtte,

akkurat da den du møtte

trang den?


5.Mos.4,24-26:

Herren velsigne deg
og bevare deg!

Herren la sitt ansikt lyse over deg
og være deg nådig!

Herren løfte sitt ansikt mot deg
og gi deg fred!

2 kommentarer:

  1. Takk for å bli påminnelse og om gi videre Guds velsignelser.
    Ha en fin dag til deg.
    Happy

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Joy Happy :-)
      Ha en velsignet fin uke og 17.mai med de rundt deg.
      MinsteBror

      Slett