torsdag 1. september 2022

Morgenstund, inspirert av.....tanker.

Morgenstund, Hullvann, Kragerø 

I dag

fortalte jeg til meg selv hvor dum jeg var.

Plutselig

er det en annen stemme eller tanke

som sier det motsatte:

«Du har Den Hellige Ånd.

Du har tanker og gjerninger

og måte å være på,

som blir inspirert av meg -

Av Gud, Jesus og Den Hellige Ånd.»

Plutselig

er det som om jeg forstår

at jeg må la det dumme ligge.

Kanskje det er det Jesus er til for -

Da han døde på korset

for feila mine og dine.

 

Tankene inne i meg fortsetter:

Husker Jesus som sa:

«Min fred gir jeg dere,

Ikke den fred som verden gir, -

La ikke hjertet bli grepet av angst

og motløshet»

Hm…

Det var gode tanker på en slik morgen –

tenker jeg

😊

Ha en velsignet fin dag,

 fordi det er Herren

som velsigner den.


Husker

Fra gamle-bibelen - Fil.4:

Fil.4,4-7

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Fil.4,8-9


https://bibel.no/



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar