lørdag 9. september 2017

RIKELIG GRUNN TIL Å VÆRE STOLT.



Vi har rikelig grunn
til
å være glade
og stolte
i Kristus Jesus.

Fordi

Vi har fått hjelp
til fremgang
og
glede
i
troen.

Hm
Dette var noe å tenke på.
Dette som jeg leser om
fra dagens bibelord
i Fil.1



Hjelp til denne gleden
har jeg fått
fra bibelen,
fra andre som tror,
ved å be
og
ved å lytte til
hva Gud ønsker å si.

Det siste syns jeg ikke er enkelt,
men plutselig er det som om
Gud viser Deg noe.

Ønsker Deg
en
Gud nær Deg -
Dag.
J

  
Fra Fil.4

     4 Gled dere alltid i Herren! Igjen vil jeg si: Gled dere!  5 La alle mennesker få merke at dere er vennlige. Herren er nær.  6 Vær ikke bekymret for noe! Men legg alt dere har på hjertet, fram for Gud. Be og kall på ham med takk.  7 Og Guds fred, som overgår all forstand, skal bevare deres hjerter og tanker i Kristus Jesus.
     8 Til slutt, søsken: Alt som er sant og edelt, rett og rent, alt som er verdt å elske og akte, alt som er til glede og alt som fortjener ros, legg vinn på det!  9 Og alt dere har lært og tatt imot, sett og hørt hos meg, gjør alt dette! Så skal fredens Gud være med dere. 

http://www.bibel.no/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar