tirsdag 7. juli 2015

Ringvirkningene.


I dag handlet det om
"blank nåde, som ikke krever noe"
på nettkirken.no, 
og jeg kommenterte med dette:

-   -   -   -   -   -   -
Supert, - 
og når jeg "henger ved Jesus", 
da virker "det" inne i meg, 
og det gir ringvirkninger
for de rundt meg. 
-   -   -   -   -   -   -

Men jeg måtte ta det bort,
før jeg hadde "lagt det inn".
Jeg visste ikke om det var riktig.
Kanskje det er "riktig galt"???

Jeg tenker på det med ringvirkningene
for de rundt meg,
følte det ble feil.

Da er det som om Herren selv sier:
Du skal ikke vurdere
og bedømme dette.
Ringvirkningene
er det jeg som gir.

Og så er det som om Han,
smiler til meg og sier:
"Jeg går sammen med Deg,
hele tiden".

TAKK GUD!


Her er den fineste sangen jeg vet om.
Til Deg:





Sommerhilsen 
fra
Hjemveien

1 kommentar: